Monday, June 20, 2016

Prima mea experiență cu un BB Cream

Bună fetelor /hihi

Bine v-am regasit și astăzi pe blog. Mă gândeam sa va scriu impresii "la cald" despre prima mea utilizare a unui BB Cream :-).

Imi doream de mult sa incerc un BB Cream insa parca imi era teama... și nu neaparat ca nu acopera imperfectiunile fetei ci pentru ca avand un ten mixt sa nu ma trezesc cand imi e lumea mai draga cu toata fata lucioasa. Din cate am citit pana acum, majoritatea BB-urilor sunt pentru toate tipurile de ten...lucru care nu ma incanta deloc.

Zilele trecute am primit cadou un BB Cream Idealia de la Vichy. Si pentru ca am folosit crema Idealia pentru ten mixt si mi s-a parut bunicica, am fost tare incantata ca voi putea in sfarsit sa testez și  BB-ul :-).

Astazi a fost prima zi in care m-am dat cu acest BB. Imi place ca are un miros subtil si ca mi-a hidratat pielea. Nu pare foarte pigmentat (am nuanta Medium) tocmai de aceea nu mi s-a parut ca uniformizeaza tenul asa cum ma gandeam. Ce-i drept dimineata imi si storsesem sau incercasem sa storc niste nebunii de pe fata /wahaha

Nu imi place deloc ca fata luceste, motiv pentru care cam evitam conceptul de BB (imi doream sa vad daca luceste sau nu...Acum am aflat). Voi încerca să aplic și putina pudra în zona T sa vad cum se va vedea. Obrajii par hidratati dar nu grasi insa nasul parca pare un pic gras (si aici ma refer la cum se simte la atingere, nu neaparat ca luceste...Cu toate ca luceste).

Acum nu stiu daca pot folosi anticearcanul in zona de sub ochi sau nu. Daca stiti mai multe, lasati - mi un comentariu la aceasta postare.

Overall este ok-ish. Nu pot sa zic ca sunt super mega incantata. Probabil il voi folosi mai mult in timpul liber. Cred ca raman totusi la fondul de ten :-D.
O sa revin zilele astea cu o postare în care va voi spune cum puteti sa faceti un fond de ten mai lejer, adica mai fluid si cu acoperire lejera de vara.

Dati - mi sfaturi despre BB și cum îl mai pot folosi? Oare il pot folosi ca baza pentru machiaj, inainte de fond de ten ? O fi prea mult? Astept comentariile voastre :-).

Va pup fetelor

xoxo /bye