Wednesday, June 15, 2016

Favoritele lunii Mai

Buna fetelor /hihi

Bine v-am regasit si astazi pe blog. Astazi...pentru prima data...voi scrie o postare despre favoritele dintr-o luna. Ieeeeeeeeeeeiiii. Ce-le-bration na na na :D. Nu va speriati, sunt doar tare bucuroasa ca facem ceva nou pe blog :).

Va spun de acum ca poza nu are o calitate foarte buna :-(...trebuie sa invat sa fac poze...ufffff. Ce sfaturi imi dati? Ce telefon stiti care face poze super mega frumoase? Eu am un Samsung Note 4 dar parca daca nu sunt afara la lumina naturala...nu merge. Stiti unde pot citi cum sa invat sa fac niste poze decente? Poate cine stie, ma destept si eu cu asta :).

Dar sa nu o mai lungim cu pozele si sa trecem la ceea ce vroiam sa va spun de la inceput: produsele mele favorite in luna mai.



In luna mai am folosit zi de zi fondul de ten Pro longwear de la MAC. Este un fond de ten cu acoperire usoara spre medie care este perfect pentru lunile de vara fiindca nu incarca tenul. L-am luat anul trecut si cu toate ca in lunile de iarna si primavara nu am putut sa il folosesc pentru ca...parca nu ii pria tenului, acum pe perioada verii este absolut divin /blush . Eu am nuanta NC 25 care este fix nuanta tenului meu.

Impreuna cu fondul de ten de la MAC folosesc si pudra Studio Sculpt tot de la MAC in nuanta Light. Este foarte faina si imi place tare mult ca nu se vede pe fata. Are un aspect atat de natural...deci daca va place sa aratati cat mai natural si sa nu se vada ca aveti fond de ten pe fata, puteti opta pentru aceste doua produse. Cu siguranta nu va vor dezamagi  /nobigdeal

Tot pentru ten folosesc si concelearul Fit Me de la Maybelline. Este un produs laudat de majoritatea bloggeritelor din afara tarii si am zis sa il incerc si eu sa vad daca e asa cum spun ele sau nu. Ei bine pentru in Romania nu l-am gasit pana acum, l-am comandat de pe aoro acum cateva luni. Cumva am nimerit nuanta 10 care este fix nuanta tenului meu. Imi place foarte foarte mult acest produs deoarece nu usuca pielea din zona ochilor si nu se strange in ridurile fine. Rezista toata ziua fara sa se stranga sau sa "dispara" miraculos de pe fata. Chiar e de nota 10!!!!

Un alt produs care nu e doar preferatul lunii mai ci preferatul anului pana acum, este kit-ul de sprancene de la Catrice. Este un produs foarte bun si foarte rezistent si nu pleaca de pe sprancene pana la demachiere (lucru care se intampla de obicei seara tarziu - dupa aproximativ 14-16 ore de la momentul machiajului). Eu cred ca am culoarea medie insa este destul de apropiata de sprancene si imi place ca nu are subtonul ala rosu sau portocaliu...sa arate ca si cum am niste morcovi in loc de sprancene /wahaha

Am redescoperit in ultima perioada blush-ul crema de la Make Up For Ever in nuanta 225. Spun in ultima perioada pentru ca il am de anul trecut si l-am tot folosit atunci insa dupa aceea nu stiam daca sa ma dau cu el inainte de pudra sau dupa. Acum am aflat si il folosesc zilnic :). Are cea mai frumoasa culoare peachy ever si pe oricine am machiat, fie ca a avut subton rece sau cald, se vedea absolut divin si foarte natural. Chiar nu zici ca ai blush in obraji. Credeti-ma fetelor, merita incercat. Puteti sa il testati in magazinele Sephora. Dupa ce il testati sa imi spuneti ce parere aveti despre el.

Am un produs pe care l-am folosit aproape zilnic, si anume creionul de ochi maro Pinaud. Acum nu stiu ce firma e asta, sau unde pot gasi produsele insa e....OMG. Are cea mai frumoasa culoare de maro, nu se strange, nu curge, ramane intact pana la demachiere chiar daca...atentie....nu este fixat cu fard. How about that? Va spun ca nu stiu de unde il pot achizitiona pentru ca l-am primit cadou de la cei de la www.1001cosmetice.ro cand am facut o comanda la ei. Din pacate nu il gasesc nici pe site-ul lor insa cred ca ii voi contacta si ii voi intreba.

Si ultimul produs preferat al lunii...cu toate ca am fost sceptica inainte sa il cumpar, insa mi-a fost recomandat...este lotiunea tonica marca Douglas. Ei bine unele dintre voi stiu ca sunt un freak cu ingrijirea tenului si consum destul de multa lotiune tonica avand in vedere ca o folosesc si dimineata si seara. Imi place tare mult aceasta lotiune ca echilbreaza ph-ul pielii, se simte imediat cum hidrateaza pielea (intr-un fel...nu stiu daca asta e cuvantul potrivit) ...practic nu usuca tenul. Este buna, mare, costa putin si imi place ca are pompita care ma ajuta sa dozez corect. O sticla din asta ma tine cam 3 luni sa zic.

Astea au fost produsele favorite ale lunii mai. Voi ce produse ati folosit mai mult luna trecuta? Ce v-a placut mai mult? Lasati un comentariu mai jos si let's chat :).

Va pup fetelor si va doresc o zi minunata

xoxo /bye