Saturday, October 17, 2015

Review & Swatches produse Melkior

Ladies,

Zilele astea dupa multe review-uri citite pe net despre fardurile Melkior, m-am hotarat sa le comand si eu online. Am trecut pe langa magazinele lor de cateva ori saptamana asta insa cred ca nu a fost sa fie sa le iau din magazin ca tot timpul aparea ceva si nu aveam suficient timp sa stau si sa ma uit la fiecare produs. 

Am reusit sa comand destul de usor, totul a mers super bine si repede (cu toate ca a fost cam greu sa aleg culorile deoarece toate mi s-au parut superbe). Am facut prima comanda marti si miercuri am primit produsele. Am comandat sase rezerve pentru fard de ochi, atat mate cat si sidefate, si am primit cadou paleta magnetica dar si transportul. Mi s-a parut o afacere destul de buna avand in vedere ca o rezerva de fard costa 17 lei, paleta in jur de 45 lei insa pentru mine a fost cost 0 si transportul la fel 0 lei. Melkior are o promotie momentan daca cumperi 6/12/24 rezerve de fard primesti paleta magnetica cadou de 6/12/24 in functie de numarul rezervelor cumparate. Daca mai punem si transport gratuit toata luna octombrie, parca sa tot iti vina sa cumperi :).

Pana acum am testat fardurile de ochi si sunt tare multumita. Au o pigmentatie foarte buna si rezista pe ochi (fara primer) cel putin 9 ore (dupa noua ore m-am demachiat, insa aratau ca dimineata), fara sa se stranga sau sa curga. Recunosc ca in loc de primer am folosit un pic de concelear/corector pe pleoapa.  Fardurile au o textura usor prafoasa (in afara de cele sidefate care par cremoase) insa se aplica foarte usor pe pleoape si se intind foarte bine. Culorile sunt apropiate ca nuante cu cele prezentate pe site, cu mici exceptii (Volcano de exemplu ma asteptam sa fie un rosu spre visina si este spre roz). Wild cherry este de fapt mov insa in poza de jos, apare altceva. Nici in poza cu swatch-ul nu a iesit ca in realitate :-(. Pe viitor voi incerca sa fac pozele astfel incat culorile sa iasa cat mai aproape de realitate. 

Dupa cum vedeti eu am asezat deja rezervele in paleta. In ambalajul in care vin apare numele nuantei, insa si pe spatele rezervei este scris numele acesteia, ceea ce pentru mine e inca un plus.  


Pentru ca mi-a placut tare mult ceea ce am primit, am ales sa mai fac o comanda cu alte nuante :). Pe langa fardurile de ochi, de data aceasta, am mai comandat si doua pensule, una de fard de ochi mica si o pensula pentru rimel. 

Cum spuneam si mai sus, produsele imi plac tare tare mult. Sunt colorate, vii si parca dau viata machiajului. Din pacate culorile Deep Space si Deep Sea in poze par ca au nuante spre verde insa de fapt sunt albastre.


Pensulele imi plac si ele si sunt exact ce imi trebuia :). Pensula mic de fard de ochi este minunata la aplicarea pigmentilor, iar cea de rimel se poate folosi si pentru gene si pentru aranjarea sprancenelor.

Voi ati folosit fardurile de ochi de la Melkior? Ce nuanta va place cel mai mult? Ce alte produse ati folosit de la ei si ati fost sau nu incantate? Ce recomandati :) ?